Často kladené otázky

NAKUPOVANIE

Mám záujem o kampaňový tovar, ktorý sa už vypredal. Bude sa kampaň opakovať?

Obľúbené kampane radi zopakujeme, pripadne ešte vylepšíme. Preto budeme radi za akékoľvek pripomienky. Ak máte záujem o nejakú konkrétnu sadu, ktorá už nie je v ponuke, kontaktujte nás prosím mailom alebo na facebooku.

Môžem si vyskladať vlastné darčekové balenie?

Snažíme sa pre Vás vymýšlať, čo najlepšie sady, ktoré sa pravidelne obmieňajú. Robíme to najlepšie ako vieme:) Momentálne nie je možné vyskladať si vlastné darčekové balenie, ani nahrádzať tovar iným. Veríme, že aj napriek tomu, si u nás nájdete to vaše obľúbené.

PLATBA A DOPRAVA

Dá sa tovar objednať aj do zahraničia?

Tovar je možné objednať aj do zahraničia, kontaktujte nás však prostredníctvom e-mailu biolove@biolove.sk , alebo telefonicky na tel. čísle +421905 946 077 pre dohodnutie dodacích podmienok a ceny.

Akým spôsobom môžem uhradiť objednávku?

Momentálne si môžete pred zaslaním objednávky vybrať z 3 spôsobov platby:

  • platobnou kartou online
  • bankovým prevodom (tovar je zasielaný až po pripísaní peňazí na náš účet)
  • na dobierku

Je možné tovar vyzdvihnúť osobne?

0d 11.12.2017 je možný osobný odber na našej novej predajni v Pezinku, na ulici M.R. Štefánika v Pezinku. Otváracie hodiny: Utorok-Piatok – 9.30 – 18.00, Sobota 9.30 – 13.00

Doprava priamo k Vám domov kuriérskou spoločnosťou  GLS Slovakia je možná na celom území Slovenska je zadarmo na všetky  objednávky nad 49 EUR. Inak je cena 3,90 EUR, v prípade dobierky +1 EURO.

Kedy môžem očakávať zásielku?

 

Slovensko 

Tovar je doručený spravidla do 3 pracovných dní od zadania objednávky v prípade ak si vyberiete možnosť platba na dobierku (kuriérovi GLS sa dá väčšinou platiť aj platobnou kartou), alebo zaplatíte za tovar online platobnou kartou.

Ak uprednostníte platbu prevodom na náš účet, zásielka je doručená do 2 pracovných dní od pripísania peňazí na náš účet.

O doručení balíka budete informovaní prostredníctvom SMS.

OBJEDNÁVKY A VRÁTENIE TOVARU

Ako postupovať pri reklamácii tovaru?

V našich obchodných podmienkach, nájdete presné znenie reklamačného poriadku.

Ako postupovať v prípade, že mi zásielka dorazí poškodená?

Ak Vám poškodený tovar priviezli naše partnerské kuriérske spoločnosti, kontaktujte nás a záležitosť okamžite vyriešime k Vašej spokojnosti.

Nenašli ste, čo ste hľadali? Kontaktujte nás